Zodra je een dienst hebt lopen bij Mijn Computer Hulp, dan krijg je hier automatisch facturen van per e-mail.
Je krijgt e-mails van Mijn Computer Hulp met de titel: “Er is een factuur gegenereerd”.
(Mocht je niets ontvangen hebben check dan voor de zekerheid je spamfolder.)
Als je op de e-mail klikt zie je een link staan met de link naar uw factuur.
-> Klik op de link
-> Kies de gewenste betaalmethode.
Je kunt betalen met de volgende Betaalmethodes:
- IDEAL
- Overboeken
- Automatische Incasso (hiermee activeer je Automatische incasso)
Facturen terugvinden in het Computer portaal
Nadat je bent ingelogd in het ICT portaal ga je naar Facturatie en naar Mijn facturen.
Factuur adres wijzigen of toevoegen
Het is mogelijk om de facturen naar meerdere personen te versturen.
-> Nadat je bent ingelogd in het ICT portaal ga je naar Contacten.
-> Voor het wijzigen van een adres klik je op één van de contacten en wijzig je het e-mail adres.
-> Voor het toevoegen klik je op Contact toevoegen. Vul de gegevens in en vink Facturatie e-mails aan.